Partner-Vertriebspartner
overlay
Fiecare client contează

Condiții de garanție 

Conditii de garantie

Politică de rambursare

Transport

Condiții de garanție - Powerstation

Garanția produsului 

Skybase Energy și Pylontech garantează că produsul este lipsit de defecte care pot fi cauzate de manopera necorespunzătoare sau de materiale defecte. Această garanție acoperă doar repararea sau înlocuirea unui produs defect. 

Pylontech va repara sau va înlocui produsul dacă acesta este defect și este returnat în perioada de garanție. Perioada de garanție pentru produsele PowerStation este de 36 de luni. În toate cazurile, perioada de garanție este măsurată de la data achiziționării de către cumpărătorul consumator original. 

Pentru a stabili data de începere a perioadei de garanție este necesară o dovadă de cumpărare de la achiziția inițială de către consumator sau alte documente justificative corespunzătoare. 

Pentru produsul reparat sau înlocuit, perioada de garanție rămasă inițială va continua. În ambele cazuri, acest lucru nu constituie o prelungire a perioadei de garanție. 

Garanția pentru MAX.ON PowerStation este limitată la cumpărătorul inițial și nu este transferabilă proprietarilor ulteriori. 

Întrebări 

Revendicările pot fi făcute la revânzătorul autorizat de la care a fost achiziționat produsul sau direct la Pylontech. 

Pentru a face o reclamație în cadrul acestei garanții, trebuie să prezentați factura de achiziție a produsului, indicând data livrării, împreună cu numărul de serie al bateriei. 

Pentru reclamații, vă rugăm să contactați distribuitorul autorizat local sau să faceți o reclamație pe site-ul Pylontech: http://en.pylontech.com.cn/service/feedback/ 

Găsiți numărul de serie al PowerStation din marcajul de pe partea inferioară a bateriei. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați: service@pylontech.com. În cazul în care produsul nu mai este disponibil, Pylontech poate, la alegerea sa, să înlocuiască produsul cu un produs recondiționat sau cu un alt produs sau piese cu caracteristici și performanțe echivalente, în conformitate cu cele mai recente informații tehnice disponibile. 

Excluderi 

Garanția Pylontech nu se aplică pentru: 
 
- Baterie nefuncționată corespunzător în conformitate cu instrucțiunile produsului. 
- Baterie care nu este încărcată complet în termen de 14 zile de la cumpărare sau cel puțin o dată la 6 luni. 
- Transport, inclusiv, dar fără a se limita la cădere, călcare, deformare, lovire sau împungere cu un obiect ascuțit; 
- Modificarea sau repararea produsului efectuată de către oricine altcineva decât Pylontech sau cineva certificat de Pylontech; 
- Utilizarea necorespunzătoare, abuzul, neglijența, accidentele sau actele de forță majoră, inclusiv, dar fără a se limita la fulgere, inundații, incendii, frig extrem sau alte evenimente care nu pot fi controlate în mod rezonabil de Pylontech; 
- Apă, căldură excesivă, praf conductiv sau gaze corozive; 
- Produsul a fost conectat la module de baterii de un alt tip sau la o baterie care nu aparține Pylontech; 
- Uzura sau deteriorarea normală sau defecte superficiale, lovituri sau semne care afectează performanța produsului; - Furtul sau vandalizarea produsului sau a componentelor sale. 
- Pentru a solicita serviciul de garanție , contactați echipa noastră de asistență pentru clienți la sales@skybasesolar.com.  
- Defecțiuni externe ale echipamentelor, inclusiv, dar fără a se limita la defecțiuni ale echipamentelor, defecțiuni ale panourilor fotovoltaice etc.

Condiții de garanție - Powerstation

Politică de returnare și rambursare 

Clienții pot în termen de 24 de ore, solicita o rambursare completă după plasarea unei comenzi pe sales@skybasesolar.com. Comenzile nu pot fi anulate mai mult de 14 de zile după expediere. Dacă nu sunteți mulțumit de achiziția dumneavoastră, puteți returna articolele achiziționate complete, nefolosite și în ambalajul lor original în termen de 14 de zile de returnare la primire pentru un schimb sau o rambursare. Dacă au trecut 14 de zile de la cumpărare, nu putem oferi o rambursare sau un schimb. În cazul returnării comenzilor în Europa, vi se vor percepe costurile de expediere și o taxă de tranzacție calculată. Vă rugăm să acceptați mai întâi pachetul atunci când comanda a fost expediată și doriți să o returnați. Apoi, contactați serviciul de asistență Skybase prin intermediul sales@skybasesolar.com pentru instrucțiuni de returnare.. 


Politica de returnare și rambursare

Clienții pot în termen de 24 de ore, solicita o rambursare completă după plasarea unei comenzi pe sales@skybasesolar.com. Comenzile nu pot fi anulate mai mult de 14 de zile după expediere. 
Dacă nu sunteți mulțumit de achiziția dumneavoastră, puteți returna articolele achiziționate complete, nefolosite și în ambalajul lor original în termen de 14 de zile de returnare la primire pentru un schimb sau o rambursare. 
Dacă au trecut 14 de zile de la cumpărare, nu putem oferi o rambursare sau un schimb. În cazul returnării comenzilor în Europa, vi se vor percepe costurile de expediere și o taxă de tranzacție calculată. Vă rugăm să acceptați mai întâi pachetul atunci când comanda a fost expediată și doriți să o returnați. Apoi, contactați serviciul de asistență Skybase prin intermediul sales@skybasesolar.com pentru instrucțiuni de returnare.

Procesul de returnare 

Contactați serviciul de asistență Skybase la sales@skybasesolar.com pentru a începe procesul de returnare. Vă rugăm să prezentați acolo dovada de cumpărare, de ex. B. o factură. Veți primi apoi instrucțiuni despre cum să împachetați corect produsele și să ni le trimiteți înapoi. Asigurați-vă că toate componentele sunt incluse în pachet. Costul expedierii returului va fi suportat de catre toti clientii. Dacă doriți să cunoașteți costurile de expediere a returului , vă rugăm să contactați serviciul de asistență Skybase. Vă rugăm să rețineți că aceste costuri de expediere pentru retur includ taxele de expediere și manipulare.

Rambursări 

Vă vom anunța după ce vom primi și inspecta returul și vă vom informa dacă rambursarea a fost aprobată sau nu. În acest caz, veți primi automat rambursarea prin transfer bancar in contul mentionat in formularul de retur al comenzii. Vă rugăm să rețineți că poate dura ceva timp până când banca sau compania de carduri de credit va procesa și va posta rambursarea.
Skybase Energy este mândră să ofere transport gratuit pentru comenzile de peste 1000 Lei. Folosim cei mai buni transportatori din industrie pentru a ne asigura că comanda dvs. ajunge la timp. 

Metodele de expediere sunt afișate în timpul procesului de comandă. Timpii de livrare variază în funcție de adresa de livrare pe care o alegeți, de disponibilitatea articolelor și de momentul din zi în care plasați comanda. 

Taxe și impozite 

Includem costul taxelor și impozitelor în comanda dvs., astfel încât nu trebuie să plătiți taxe suplimentare dacă vă aflați într-una dintre următoarele locații: 
Germania, Franța, Italia, Spania, Austria, Belgia, Bulgaria, Bulgaria, Croația, Cipru, Republica Cehă, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Grecia, Irlanda, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Suedia, Ungaria, Țările de Jos. 
În cazul în care comandați produse cu livrarea din afara Uniunii Europene, de ex. B. pentru Marea Britanie, acestea pot fi deschise și inspectate de autoritățile vamale și pot fi supuse taxelor de import și impozitelor percepute atunci când transportul ajunge la destinația indicată. 
Sunteți responsabil pentru plata acestor taxe și impozite de import. 
Vă rugăm să rețineți că nu avem niciun control asupra acestor taxe și nu putem prezice care vor fi acestea. 
Vă rugăm să contactați biroul vamal local pentru mai multe informații înainte de a vă plasa comanda. 
În cazul în care returnați un produs, sunteți responsabil pentru recuperarea taxelor direct de la biroul vamal local.

Procesarea comenzilor 

Comenzile sunt procesate și expediate din depozitele noastre în termen de 1-15 zile lucrătoare.

Restricții de expediere 

Achizițiile expediate în afara Uniunii Europene pot fi supuse taxelor locale, taxelor etc. percepute de țara de destinație, precum și taxelor de brokeraj sau altor suprataxe percepute de compania de transport care livrează pachetul. Aceste taxe nu sunt incluse în valoarea achiziției. Clientul este responsabil pentru plata tuturor taxelor, impozitelor și tarifelor pentru expedierile către țări din afara Uniunii Europene. 

Restricții de expediere a bateriilor 

Coletele care conțin baterii sunt supuse unor restricții de expediere care limitează numărul de baterii care pot fi incluse în fiecare cutie de transport. Comenzile pentru mai multe colete cu baterii pot fi expediate în mai multe cutii de expediere pentru a respecta restricțiile de expediere ale transportatorului. 

Notificare de expediere 

Odată ce comanda dvs. a fost expediată, veți primi o notificare de expediere de la noi prin e-mail. Acest e-mail conține numele companiei de transport, numărul de urmărire și data livrării. Puteți face clic pe numărul de urmărire pentru a urmări pachetul pe site-ul web al transportatorului. 

Urmărirea comenzii 

Pentru a urmării starea unei comenzi existente, accesați pagina noastră de localizare a comenzilor. Introduceți numărul de comandă și adresa de e-mail pe care ați folosit-o la comandă pentru a vedea starea comenzii dumneavoastră. Puteți găsi numărul de comandă în e-mailul de confirmare a comenzii pe care îl primiți după ce ați plasat comanda.